Perchè aduprà utensili di cucina in ghisa?

L'utensili di cucina in ghisa sò fatti di ghisa pura è fusi à a manu da l'artighjanu tradiziunale.I so elementi traccia sò atomi di ferru attivu puri è unichi sò faciuli d'assorbà.Dopu à esse trattatu da a tecnulugia muderna, i prudutti sò belli è generosi, micca fàciule di appiccicà è micca faciuli di brusgià.Comparatu à l'altri Cookware:

1. L'aluminiu in a tabelleria di Aluminiu accumulanu in u corpu umanu, chì hà l'effettu di l'affittu è hà un certu effettu avversa nantu à a memoria umana.

2. Diveghiale di ferru, ma ùn aduprate a tabola ferru rusty, perchè pò causà v ogitare, diarrale, perdita di appetiti è altri sintomi.

3. A tabellicazione di ceramica, ma u ghiaccio in parechje ceramica cuntene guidà, è a piuma hè tossica.

4. TAGLIE DI COPPU.E persone nurmali anu bisognu di aghjunghje 5 mg di cobre ogni ghjornu per risponde à i bisogni di u corpu umanu.U cuntenutu di u cobre alta pò causà l'ipotensione, u vomitu, snunice, disordini mentali è ancu necrosi parziali.

5. Unghie d'accia d'acciaio inox, nichel è di u titaniu in l'azzaru inox à u corpu umanu per un bellu pezzu.Dunque, l'usu di l'atomi di ferru attiva in vasetti di torrone di alta qualità hè a fontana inexhaustibile di a vita chì supplementi elementi di ferru.Cookware hà sperimentatu l'evoluzione di ceramica, porcellana, ferma, in aliintò, acciaio inossida, etc., cum'è tutti sà, cernicu, porcellana hè fragile.Eppuru chì i pani di ferru sò boni per u corpu umanu, sò faciuli di ruggine.Eppuru chì i prudutti d'aluminiu sò ligeri è durable, a ghjente dighjà chì l'aluminiu hè u principale culpitu di a retardazione di a crescita di i zitelli è di l'Alzheimer.Metalli pesanti chì sò dannosi à u corpu umanu, cum'è nichel è titaniu, ùn sò micca adattati per l'usu à longu andà.Sicondu questa situazione, avemu adoptu per i paesi i più avanzati di u mondu sanu, faciule di lavà, nisun vita rust, acide per a culinosa per a ferrità in toro sprayed nantu à a superficia di u ferru di u tampu dopu un prucessu speciale per fà u toccu di coccia di ferru.Dopu à u fondu utilizatu in u poina di ferru in u ggnaziu hè sparitu à a temperatura alta, a superficia ùn pò lentamente in u corpu ferru, calcium, è chì strontii elemache lesium.Ha a funzione di inhibizione a calata in a fitness fisica causata da a contaminazione ambientale.Hè un pruduttu di sustituzione ideale per i cookers di dieta attuali.Stu pruduttu hè stabile per l'usu di a casting Mold di sabbia.A causa di a struttura interna licata, capacità di almacenamentu forte di calore è librà in cucina, assicurendu à una unigenza, dunque assusendu u Saportu l'urigariu di l'alavore, è di parechji nutrienti ùn sò micca distrutte, salvà energia.


Tempu di Post: Utt-22-2020